Svar till anonym

Anonym om Småprat med brorsan:
jag blir så himla rörd (haha :P ) när jag hör det, asså att du och dennis ska låta honom bo med er när ni flyttar hemifrån! Ni verkar så himla snälla mot varandra och allt

har bara två frågor om honom :P

1. hur gammal är han?
2. vad hände med de på hans skola som "mobbade" honom för att hans syrra skrev om hnm i bloggen?

Svar:
Har faktiskt inte frågat dennis om han skulle tillåta att gurra bodde med oss,
men de tror jag nog,
så länge han inte väcker han på morgonen.
Dom är ju faktiskt som brorsor haha.
Jag tror att dennis förstår gustav på något sätt, svårt att förklara.
Men när dom är med varandra då är liksom jag utanför haha.
Och såklart vi är snälla man har ju ingen anledning till att vara dum,
fast om någon är dum emot mig är jag dum tillbaka hehe.
( jag vet, man ska visa sig vara en bättre människa igenom att inte göra tilbaka! )

1. Han är sju och fyller åtta imorgon.
2. Jag har inte frågat,
men när jag hämtade honom i skolan så sprang han fram till den killen
och sa att jag var hans storesyster och då verkade det som om dom va vänner?


Kommentarer
Postat av: emma

ja de va en riktig kaos helg! :)

fast trevligt på samma gång hihih tur att dom skickar en het reparatör :)

2010-02-10 @ 22:55:13
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fin blogg!

2010-02-11 @ 09:27:56
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0