Småprat med brorsan

G- jag brukar bråka med min halv syster hos pappa.
jag- Varför då?
G- För jag är tvungen att dela rum med henne och
hon ska alltid sätta på tv:n när jag ska sova?
jag- Ojdå vad elakt?
G- Tyckte du de va bättre när vi bodde med bara mamma eller juha?
jag- jag vet faktiskt inte, själv då?
G- När vi bodde bara med mamma.
jag- okej.
G- Vill bo ensam med pappa också  för då slipper jag allt skrik.
jag-förstår det, men när jag flyttar hemifrån får du vara hos mig hur mycket du vill?
G- aa.
jag- Då får du spela spel med mig och dennis hur mycket som helst.
G- jaaa de låter bra.

Tänk att en liten unge kan ha såna känslor,
kan ju inte skriva ut allt vi prata om tyvär!
Men nu ska vi äta kiwi,
sen glass om det finns?
Så ska han få min födelsedags present idag,
han fyller ju år imorgon!
Vi ska gå på hockey match haha.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir så himla rörd (haha :P ) när jag hör det, asså att du och dennis ska låta honom bo med er när ni flyttar hemifrån! Ni verkar så himla snälla mot varandra och allt



har bara två frågor om honom :P



1. hur gammal är han?

2. vad hände med de på hans skola som "mobbade" honom för att hans syrra skrev om hnm i bloggen?

2010-02-10 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0