Svar på tal

Natalie om Det finns inget som betyder mer . . .:
Heejj! :)
älskar din blogg asså, du borde stå på samma nivå som blondinbella (aso jag menar med flera läsare nu (= )
och joo jag ville fråga; brukar du platta håret ?
om du brukar göra det OFTA.. använder du ngt medel innan du plattar typ som ex.värmeskydd elr hair lotion eller ngt sånt?
puss och kram, hoppas du har det bra :)


Svar:
Tack så mycket, vad glad jag blir :)

Jo jag brukar platta mitt hår kanske 1 gång i veckan,
för jag har nästan alltid uppsatt.
men när jag väl plattar använder jag schwarzkopf smoothing lotion.
Och den fungerar faktiskt skit bra.
Men försöker att undvika att platta för de sliter så mycket på håret.
Kram på dig







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0