Surprise!!!

Igår kväll skulle jag till dennis,
men jag bestämde mig för att busa lite?
Så jag sa att jag inte kunde komma,
men då tog jag bussen till skärholmen.
Jag gick runt där själv i cirka en timme och hitta ett
par braxer till mami,
och älsklingen frågade flera ggr vad jag gjorde?
men jag svarade att jag satt vid datan.
Dum som han är så trodde han ju på det haha.
Då tog jag bussen till honom,
och på bussen träffade jag hans kompis pappa.
Som satt och sa att jag va jätte vacker,
tack.
Sen gick jag till hans fönster och kasta snöbollar,
så öppnade han och såg mig stå där.
Han blev riktigt chockad och glad förståss.
Sen när jag kom in till han va hans kompis där,
den kompisen vars pappa jag tog sällskap med haha.
Lite pinsamt för honom.

Så sov där,
sen imorse åkte jag till skolan men nu är jag hemma.
För ska till tandis snart . . .
Snälla kan någon rädda mig?


Kommentarer
Postat av: hasna

tack:D

gud va söt du va på denna bild!

2010-03-09 @ 16:06:12
URL: http://laazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0