Om lördags och söndags

I lördags jobbade jag,
efter jobbet åkte jag till skärholmen så kom bejbi dit.
Vi åkte sedan hem till honom och sen på kvällen drack vi
med ante, ahsna, alex & johanna,
& Dennis blev lite för full . . .
men efter att jag fått dra upp han ifrån snön säkert 100 ggr,
(jag tog hand om han, han tar ju alltid han dom mig haha.)
kom vi äntligen hem till honom.
Då rökte vi vatten pippa med hans lillsyster och henne skompis och totte.
Gick och la mig typ klockan sju på morgonen,
kom upp två.
Då gick alla och åt på något pizza ställe,
det va faktiskt gott men kände mig verkligen som en tjockis.
Vi gick sedan hem till johanna och kolla film,
men efetr att tag åkte jag och bebo hem till mig.
Jag målade naglarna och rensa min smink låda,
allt jag slängde vägde säkert 1,5 kg!!!
Sen kollade vi på entourage och jag sonmnade skit snabbt!
Och dte va en pina att kliva upp imorse,
vaknade inte ens när min ringklocka ringde?
så mami fick väcka oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0