Några enkla frågor och svar

Vad använder du för smink?
Just nu sminkar jag ju mig knappt,
men använder ett lätt puder och lite brunt till rouge,
och sne bara en ögonbrynspenna.



Vad skulle du göra om du blev gravid nu?
jag skulle behålla barnet och starta en ung mamma blogg.
Nje men helt seriöst skulle jag inte göra abort,
både jag och dennis skulle klara av att ha barn
och jag skulle faktiskt vilja vara en ung mamma.
Men det skulle kännas skönt om man kunde försörja de själv,
och inte bodde hemma.



Hur gör du för att ha kvar din smala mage? Men ändå få större bröst?
jag har ingen aning, är lite chockad själv över det.
fats lite rundare mage har jag ju ändå fått.
Men jag äter mycket skräpsaker haha.
Kan inte ge dig ett svar på den frågan för vet inte själv.
Men jag borde nog tacka min pappa för min braiga matsmältning.



Varför gillar du monroe så mycket?
Har ingen aning,
såg en bild på henne en gång och tyckte hon verkade så cool.
Så började läsa om henne och tyckte hon var ball.
Så nu finns hon lite överallt hemma hos moi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0