klantiga emma i farten igen!

Nu är jag hemma,
kom hem skadad också haha!
För på vägen upp ifrån tåget ramlade jag i trappen och slog i huvudet igen . . .
Snart kommer jag ju inte ha några hjärnceller kvar alls!!

Har iallafall fått jätte god mat,
jag äter ju nästan bara mamis mat.
Sen har vi suttit och pratat om mitt rum!
Eftersom att jag får min nya data om ca 4 veckor,
( beställde den idag så lär få den med de jag skulle ha till den 25? )
Och då vill jag inte ha den här datan/tv kvar i mitt rum,
så då får små ungarna den där uppe.
Men då vill jag ha en ny tv i mitt rum,
men då kom vi på ideen att vi kan beställa ett sminkbord till hörnan,
och sen ha ett långt skrivbord med tv över på långkanten.
Aja svårt att förklara,
men hoppas de blir bra.

Idag blir det bara mysig hemma kväll,
tror bejbi kommer?
Men han ska iväg på fest och försökte dra med mig,
men ska jobba imorgon bitti så skulle aldrig ha kommit upp.
YES, han ringde nuuuuuuuu,
han kommer till mig ändå.
Vad söt?
han åker halva vägen dit och nu så vänder han.

Imorgon så jobbar jag iallafall,
sen efter ska jag och dennis fika och på kvällen hoppas jag på fest?

Men nu ska jag äta mina inlagda mandariner haha.






Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin bild:)

2010-03-06 @ 00:36:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0