gårdagen blev väldigt rolig!

Första händelsen:

Dennis sa att han skulle komma till mig,
sedan plötsligt säger han att han ska hem och fixa datan.
Först brydde jag mig inte,
men så sa han att han skulle komma runt tio?
Då blev jag lite irro, f
ör då vill man ju ha duschat
och sånt,
sedan säger han att han ska spela lite också?
Då blev jag skit förbannad.
För inget jävla data spel ska gå före mig.
Så jag skriker i telefon " jävla cp, dra åt helvete!!"
och slänger på luren.
Då hör man mamma ute " de är någon utanför dörren? ".
Jaa då stod dennis där.

Andra händelsen:

Jag och dennis går in i duschen,
klär av oss och börjar duscha!
Då hoppar småungarna ut ur bastun och skrattar!!
det förstörde hela kvällen!!
kul att jag står och duschar underlivet så står ens småbrorsor och kollar?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0