Första gången?

I lördags hände en liten rolig sak,
när mamma skulle skjutsa mig och dennis hem till han,
kom dennis med ideen att hon skulle följa med in och fika med dennis mami.
Jag tyckte de va skit pinsamt men dom hade trevligt.

Kul att dom äntligen har setts,
på torsdag har vi ju änndå för guds skull vart tillsammans i sju månader.

Som bejbi sa igår.
älsklingen- Kommer du ihåg vad det är för dag på torsdag?
Jag- *vet men spelar dum* nej vad är det för dag?
älsklingen- skojar du?
Jag- såklart jag skojar, det är våran sju månaders dag.
älsklingen - Tänk att vi varit tillsammans i sju månader då?
Jag- aa.
älsklingen- Jag ångrar inte en enda dag med dig i dom här sju månaderna,
du är de bästa som hänt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0