?

Anonym om Extra kär idag?:
man ser på ditt ansikte att du ör ganska fet,
 och din rumpa/lår är feta + din överkropp men din midja är smal från sidan? hmm, du drar nog in den.
och man kan faktiskt se att du fyller ut din bh, sorry tjejej ;)

Fan vad folk kan konsten att reta upp mig,
att jag ska behöva bevisa saker hela tiden.
Visst jag har äppelkinder,
men jag är riktigt nöjd med mitt ansikte.
Och min rumpa och lår är super feta?
Det är därför jag har minsta storlekarna i mina senaste
inköpta byxor?




Det är också därför jag har köpt en ny bh i i större strlk,
för att fylla ut den,
så när min pojkvän tar av mig bh:n ska han se strumpor falla ut?
Super sexigt va?




Resten av texten och bilderna är borttagna.






Kommentarer
Postat av: Kärlekens Land(o)

Sv: Tack så hemskt mycket, det värmde. För övrigt var det bara sanningens ord jag skrev.



Angående ditt ansikte ovan, så bör du vara riktigt nöjd.

2010-03-11 @ 20:10:25
URL: http://landosteve.blogspot.com
Postat av: hasna

Vilka nötar som skriver sånt! :O

Puckon till tusen!!



Jag mår prima, fast snart dags att träffa er, saknar att skratta åt allt konstigt haha:D



du då?<3

2010-03-11 @ 21:24:01
URL: http://laazy.blogg.se/
Postat av: emma

hum anonym skrivare vilken surprise!!!

jag gissar på en avundsjuk människa,eller nån me en jävligt lång bokstavskombination :)

du e ju bland de sötaste som finns gumman!!!

vacker invändigt OCH utvändigt de enda som e stort på dig e ditt hjärta! puss på dig gumman!!!!

2010-03-12 @ 18:36:55
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0