7 månader idag

Åhh är så lycklig idag är det sju månader med min favorit kille,
vi ska bara mysa osv.

Igår när jag vaknade åkte jag till läkaren först,
har fått bihålleinflammation och problem med min gamla astma.
Och de va de gamla vanliga,
ska fortsätta gå på kortison hela livet!!!!
och sne måste jag göra om test med mina lungor.
Blev så jävla sur påd en där läkaren också!!
Så gick och shoppa kläder & smycken för för mycket så nu är jag fattig haha.
Men det kändes så bra och
dagen innan överaskade jag bebo med någar fina tröjor också,
han blev jätte glad.

Efter de åkte jag hem till ann och fika och
fick några skit snygga smycken ifrån märket våga.

Sedan åkte jag hem till dennis igen, bor ju där typ hhaha.
Vi duschade och sen så gick vi hem till ante och kolla skräckis,
men det slutade med poker kväll.

Tydligen så har ja pratat och gått i sömnen inatt också.

Imorgon ska ja iallfall upp i tid,
ska åka och fixa gym kortet och kanske åka och förlänga mina naglar och ögonfransar.
Om jag vågar. . . .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0