Today i am sick!

Godmorgon mina sunshines . . .
Jag är inget sunshine idag utan mer sega, sjuka och trötta Emma!
Kunde knappt sova inatt.

Hur skulle det kännas om du var van vid att någon håller om dig och håller dig varm,
sen en natt sover du ensam i en kall säng.
Hur skulle det kännas att när du varje morgon vaknade såg du den du älska,
men en morgon såg du bara överkastet på en kudde.
Hur skulle det kännas om en person varje gång innan du somnade
och när du vaknade pussa på dig, sa hur gullig du är och hur mycket han älskar dig,
men sen en kväll/morgon bara hör tystnaden som finns i rummet.

Inte konstig att jag blir deprimerad när jag själv haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0