This day is over soon

Igår så va jag hemma hos en tjej som hette josefine,
med älsklingen och johanna men timmy och massa andra va också där.
Kom hem till dennis fyra och då slockna jag direkt hade redan slocknat i
Josefines fåtölj haha. Så pömsig kan jag vara . . .

Kom väl upp runt två imorse och då var jag riktigt seg.
Vi gick och handla frukost och middag med timmy,
sen lagade vi en god middag senare, lite bränd bara.
Efter skulle jag igentligen på övserasknings fest i en lokal för alex syster.
Men mådde inte så bra så åkte hem istället.

Så har vart ensam hela kvällen,
första gången nästan på tt halvår om två veckor.
Ganska skönt faktiskt.


My gangsters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0