The sweetest boyfirend in the world

Nu är det löst emellan mig och älsklingen.
Han kom hit så pratade vi,
han sa förlåt och så fick jag ett silver hjärt halsband.
Han är såå gullig, och har hört hela tiden nu hur mycket han älskar mig.
Jag älskar ju han mer såklart.
Shit, jag va verkligen rädd att de var slutet på vårt förhållande!
Men nu ska vi äta hajk banan, godis och ben & jerry glass,
och kolla på Paradise hotel också.
Fast först ska vi prata klart med knasbollen som är i Åre,
på söndag när hon kommer hem ska vi smälla raketer haha.
Juste jag har en dejt med henne också:

J- Saknar dig med! Ska vi ses på söndag när jag kommer hem?
Jag- Aa perfekt ;)
J- Its a date! haha ta med dig dans skor och valfri frukt
Jag- Men fröken, får man ta med sig kondomer också?
J- Haha de är valfritt! Men jag är alltid öppen för förlsag ;)
Jag- Då tar jag med mig en dildo också haha
J- Soft! Jag gillar hur du tänker unge dam
Jag- Är jag frökens favorit elev?
J- Haha om du är! Guldstjärna på dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0