Syster

 Vem kunde veta syster?
Att du och jag skulle bli slagfälten
Vem kunde ha bättre kännedom,
om ensamhetens murar
Du och jag – vi är kärlekens dyrkare
som aldrig helt vill lämna över sig
Vi är sorgens drottningar,
fördömda av gröna/ blåa ögon
med saknad och smärta syster
Du och jag är drottningar.


Jag satt och tänkte på dom dagarna hon va här.

Hon är verkligen inte den där lilla skit ungen hon va förut,
fast hon har alltid vara äldre på sättet.
Men nu kändes det som de va min bästa vän jag satt och prata med.
Det va så härligt på morgonen när vi satt och sminka oss tillsamans.
Inte ett enda litet tjafs hade vi?
Inte som förr när vi slog ihjäl varandra, och hota varandra med knivar haha.
Det kommer bli så kul när båda är 18 och vi kan gå ut och festa tillsamans.
Längtar!








( Gamla bilder )

 


Kommentarer
Postat av: emma

systrarna johansson över 18 år å redo för krogen,hum...den dagen den sorgen hahah ;)

2010-01-24 @ 22:47:42
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0