Ibland tittar monstret fram

Igår gick jag och älsklingen hem till hasna och spelade monopol,
tills två på natten?
Och gissa vem som vann för första gången i sitt liv?
Jo jag.
Sen satt vi och prata om i sommar för vi vill åka utomlands,
så nu ska vi alla spara och sen vill vi åka bort över jul också haha.
Nu måste jag spara!

Och på dagen va vi med hampus och andreas i skärris en stund,
sen kom thimmy också så spelade vi mario.

Iallafall idag så har min dag varit SÄMST!
Vaknade runt ett och klockan två gjorde jag och bejbi frukost.
Sen blev det värsta bråket så tog mina saker och åkte, åkte i pyjamas!
Dennis åkte efter . . . Aa de är fortfarande inte löst.
Ska jag vara ärlig är jag skit sur/ besviken.
Men han ska tydligen komma hit åtta så ska vi prata.
jag orkar inte att all ilska alltid ska tas ut på mej!




Alla pengar jag hade igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0