Ibland måste man skrika på mami.

Gustav kommer in med en flaska cola.

Jag- Snälla ge mig colan, du är min favorit då!
Gustav ger mig sin cola.
Gurra- Nu var jag faktiskt snäll emot dig?
Jag- Aa men nu får du gå ut!
Gurra- Varför?
Jag- För att jag säger det!?!
Gurra- Har du mens eller?
Jag- NEJ MEN GÅ UT!
Gurra- jag vägrar bitterfitta!
Jag- DET ÄR MITT RUM; GÅ UT!!!!
Gurra- men det är inte ditt hus?
Jag- Men de är mitt rum? vad är de du inte fattar?
Gurra- Men de är fortfarande inte ditt hus?
Jag- GÅÅÅ UT SÄGER JAG!
Gurra- Nej! jag får vara här om jag vill!
Jag- MAMMMA!!!! TA ut gustav!
Mami- Gå ut nu då gustav.
Gurra- Måste du ropa på mamma eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0