Det finns en sak ni inte vet

Älsklingen ligger och sover och jag sitter här vid datan.
Idag känner jag på mig att de kommer bli en riktigt seg dag,
en sån här dag då man inte får ett skit gjort.
Ska iallafall ställa mig i duschen och vi kommer nog åka hem till älsklingen idag.
Jag tänkte på det nyss,
jag är aldrig hemma längre.
Dom få gånger jag är hemma är de bara för att hämta kläder!
då blir dte lite bloggning också.
Och jag har inte sovit ensam på över tre månader?
Inte för att jag vill sova ensam eller vara hemma.
Men jag har verkligen ändrat mina rutiner.
Förut gillade jag att vara för mig själv,
men nu när ingen är runt mig känner jag mig som miss lonley?
Jag är så glad över att jag hitta min soulmate
och imorgon är det våran 5 månaders dag så nästa månad har vi vart tsm i ett halvår?
Det känns mycket längre,
det känns som om att vi varit gifta i 30 år haha.
Nästan som en livstid.

Och nu kommer jag till en hemlighet ni inte visste om.
Jag hade planerat att förlova mig med dennis på nyårsafton som va,
hade kollat ut ringar och allting.
Fast set råkade allting komma ut så sket i det.
Det måste ju vara en överaskning annars är de ju inge kul?

Då måste jag ju påstå att jag är galen i han,
för vilken tjej efter fyra månadre bestämmer sig för att förlova sig med en kille?


Tro inte att jag är knäpp, för det är jag defintivt inte.
Jag & d hade faktiskt pratat om det.
Men nu får de bli en surprise när de händer, vi får väl se vem som hinner först.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0