Vad har hänt?

Lördags-
Jobbade sen efter åkte jag hem till bejbi,
vi gick sedan hem till ante och spelade spel och blandende mumsiga drinkar.

Söndags-
Hade träning så gick på den,
sen sov jag hos älsklingen.

Måndags-
Gick till skolan!!!!
Sen jobbade jag.
På vägen hem halkade jag under en buss så svimmade,
och knäckte hela ryggen. Så mamma fick ringa efter taxi,
och den kröde fel och nästan krocka!!
Juste träffade paradise deltagarna anneli och kristoffer på tåget,
tydligen bor han i Tullinge där jag också bor,
lite kul sådär.


Kommentarer
Postat av: elin

Råkade ut för samma sak med det där med halkningen, slog i ryggen och svimmade. Var för över en månad sen, men har fortfarande ont.. :/

2010-02-10 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0