Tidig lördags morgon!

Ska ju jobba idag så va tvungen att kliva upp sju,
men det är faktiskt lugnt.
För jag kommer alltid upp efter sju men när jag ska upp innan sju?
Då går det inte, då är jag ett hopplöst fall.

Igår så kollade jag och dennis på new moon
( jag vet, vi är jätte efter! )
Och jag blev skit besviken på den?
Första filmen är ju hundra gånger bättre liksom.

Idag vet jag inte vad jag ska göra,
ska iallafall hem till min vampyr efter jobbet.
Älsklingen har börjat säga att han är en vampyr.
( och han brukar kalla mig barnslig ? )

Dennis- Jag är vampyr.
Jag- Kan du inte vara varulv istället, dom är ju mycket gosigare?
Dennis- Hallå, jag är född som vampyr de är inget man kan ändra på?



Kommentarer
Postat av: Nattha

Vad jobbar du med :)?

2010-02-06 @ 14:49:12
Postat av: emma

haha nä mansfolket e verkligen inte så jävla klipska! :)

brukar låna min vänns spanska släkt när jag saknar min italienska,de funkar aldeless fantastiskt! :)

2010-02-07 @ 00:03:54
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag tyckte new moon var bättre än twilight :)

2010-02-09 @ 21:54:23
URL: http://lastseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0