Sömns mössa

Jag har aldrig känt mig såhär död på länge,
är skit trött?
Ska iallafall gå och sussa snart.
Direkt sis kommer . . . den sega jäveln haha.
Mamma och hon mobbar mig på facebook för att jag tog sovmorgon i tisdags,
men vill dom att jag ska dö av sömnbrist eller?
Aja har man en mongo familj så har man,
Ni lär ju inte höra ifrån mig förräns på fredag sen på lördag jobbar jag.
Imorgon är de ju halvårsdag med hunni och så har jag träning också.
Ifrån att ha all tid i världen har man ingen tid alls?
Hur kom det sig?

Sov så gott mina änglar ♥

Imorgon- halvårsdag & träning.
Fredag- Skicka efter papper ifrån skatteverket osv.
Lördag- Jobba, träffa vänner eller älsk.
Söndag- Tvätta & träning.
Måndag- Köpa födelsedags present till Gurra.
Tisdag- träning & plugga matte.
Onsdag- Plugga.
Torsdag- träning, gurra fyller år.
Fredag- Fira Gustav.
Lördag- Släkten kommer?
Söndag- Träning mm. Alla hjärtans dag <3
Onsdag- Bada i isvak?
Fredag- lagkväll?
Lördag- Jobba.
Söndag- Träning & plugga.
Fredag- Sportlov.
Sen Lördagen efter fyller jag ÅR!!!
Men jag tror det va den helgen hela laget skulle till lagnö.
Så då blir de att fira helgen efter.
Sen vecka sexton åker jag till Spanien


En oldie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium går du på :D? e det bra? <3

2010-02-03 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0