Min och älsklingens halvårs dag= Underbar!

Först efter skolan åkte jag hem till han,
så köpte vi med oss pizza och cola.
Sen så spelade vi det sensuella kärleks-spelet jag köpte i måndags,
skit kul va det.



Sen åkte jag på träning, vi hade rocktema haha.
Sedan när jag kom hem till han runt elva och öppnade hans dörr till rummet,
blev jag chockad!
Det va tända rosa ljus i hela rummet,
sedan hade han gjort ett hjärta på sängen utav ros blad
 och så låg de två rosor i mitten.
Så vi låg och mös hela kvällen.



Sen imorse klev älsklingen upp typ fem för att jobba,
medans jag sov kvar till typ tio.



Tänk i över 180 dagar har jag spenderats tsm med denna kille,
eller rättare sagt mitt hjärta,

och jag ångrar inte en sekund av det<3


Kommentarer
Postat av: emma

oj vilken romantiker han är emma! håll i honom hårt!

2010-02-06 @ 03:08:49
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: elinora

ooooh, he's a keeper!

2010-02-09 @ 00:12:35
URL: http://elyinora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0