Just nu . . .

Sitter här och lyssnar på bra musik samtidigt som min fot har somnat!
Det gör ju f*n skit ont ... Eller så är det jag som inte tål minsta lilla smärta?
Iallafall så var jag iväg och handla min mamma,
och jag kommer spela värsta sprattet med min sis när hon kommer?
Kan ju inte berätta vad jag ska göra för då kanske hon läser.
Men ska filma de iallafall . . .
Oh vad jag längtar tills att se hennes min haha!
Jag är så himla påhittig har jag kommit på?

Åh vad jag hatar skillz också (internetcafet) älsklingen är där
och jag vill bara att han ska komma hit NU?
Kommer nog ge han ena presenten för kan inte bärga mig,
vill göra det NU NU NU!

Fast igentligen måste jag plugga,
nej usch jag kan inte,
efter ig:et idag är jag inte alls på humör,
vill ju mer än gärna ha ett ig till!
(Ta de inte seriöst ni som är så dumma för att förstå min sarkasm!)


Just shoot me . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0