Jävla sl!!

Har suttit i Årstaberg och väntat på tåget i en halvtimme,
skit irro . . . Sl kan aldrig göra lokaltrafiken bra på vintern?
Bussarna kommer ju alltid minst fem minuter sent.
Jag är nog inte den enda som tycker att det är
kul att stå vid en busshållsplats och frysa?

Idag var iallafall skolan kul,
idrotta ett tag sen satte jag mig i gymmet med Fanny och prata.
Gullungen fyllde 17 igrå så nu är hon stor haha.
Sen när vi byte om så skrek killarna kom in?
Vi fatta ju inte att dom drev så vi fick oss en nakenchock!!
Inte kul att se.
Efter skolan åkte jag med Julia och hennes kompis issa till kista,
och jag kommer få mitt nya nordea kort nästa vecka *superdupergla*.






Kommentarer
Postat av: hannah

Åh, jag blir också irriterade på att bussarna aldrig kan komma i tid bara för att det är lite snö...:p

2010-02-13 @ 17:06:34
URL: http://lastseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0