Jag vill inte släppa ut mitt hår

För jag har verkligen fått en perfekt knut idag!
Bara för att jag hade en bra hårdag idag kommer jag ha den sämsta imorgon.
Kan spå min morgon imorgon:
- Kliver upp.
- tar en kopp tee men spiller den över mig så blir smått irro.
- Sminkar mig men ögonfransarna vill inte bli bra,
så ber syrran sminka mig och då ser de hundra gånger värre ut!
- Ska fixa håret men det blir verkligen helt misslyckat!!!
- Hittar inga kläder heller?
- Blir skit förbannad så att djävuls horn kommer ut ur min skalle,
tar plattången och kastar den på speglen så att dne går sönder.
- Får 8 års otur . . .
- Väljer att lägga mig i den varma sängen bredvid hjärtat
och skita i skolan, slipper ju trots allt provet då med . . .
- Älsklingen vill inte ligga bredvid mig för han tycker jag stinker och är skit ful,
så han dumpar mig.
- Jag ligger själv kvar hemma och tycker livet suger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0