Imorgon blir det taxi till jobbet?

Idag i skolan hade jag och maria vår idrotts lektion,
de gick väl bra.
Sedan körde jag och fanny kickboxning emot varandra.
haha jobbigt som f*n.

Efter skolan skulle jag möta bejbi,
men tuben gick inte så fick ta ersättningsbuss,
och på bussen satt dennis kusin malin :)
Som jag fått träffa nu.
Sedan när jag skulle till jobbet,
var det säkert 200 m kö för att få komma på en buss?
Men bara för att jag som hade så bråttom,
så började tuben gå igen som tur.
Men vilken söt pojkvän jag har?
Han åker och möter mig för att stå ute i en halvtimme och frysa,
och sen säga hej då och pussa på mig?
Jag har nog en av världens bästa killar.

Så va på jobbet och slutade sju,
så skulle jag hem igen?
Då fick jag vänta på tåget i en timme,
glömde busskortet på jobbet så fick springa tillbaka.
Men som tur prata jag i telefon med min princess Julia,
så jag var glad ändå.
Men nu är jag äntligen hemma
och har äntligen fått mina efterlängtade skor!!

Men nu ska jag kolla på film med lillebror!






Kommentarer
Postat av: emelie (malin)

haha hej hjärtat :D malin är min lillesyrra så det va mig emelie du träffa ;) puss och kram

2010-02-21 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0