Hemma nu efter en lååång tur!

Byte om igen och drog och möte liljohanna.
Vi gick runt i fyra timmar och shoppa,
fick b.la med mig:
- Ipod högtalare.
- Ett halsband.
- Present till Hassan.
- En jacka.
- Strumpisar.
- Läppglans.
- Örhängen.
mm.
Men måste ändå iväg imorgon haha!!

Sen kom älsklingen och mötte oss,
han har klippt sig såg jag!!
Som Andreas i Paradise,
det blev grymt ballt.
Han fick iallafall den stora äran att bära mina saker haha.
Så nu är vi hemma och precis duschat.
Skärde mig också!!
För jag rakade mig och när dennis står och råglor på en,
så fokuserade jag mig inte så slant med rakbladet. . .

Men nu ska vi mysa,
Skriver nog inte imorgon,
FÖR IMORGON ÄR DET MIN DAG . . .!!
Haha men ha en super lördag sötisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0