Hemma alldeles ensam

Somnade tillslut ensam igårkväll,
syrran sov ju inte heller här din bajsunge??
Haha de va någon som kommentera att man aldrig kan tro att min syster är 96,
och jag håller med.
Hon ser äldre och beter sig äldre, jag är så stolt över henne.
Åh *snyft* börjar nästan gråta när jag tänker på allt vi gått igeom
och gjort under dessa 14 år?
jag och min älskade lillesyster ♥
Kommer aldrig glömma en utav gångerna när vi bråka,
men det sluta med att hela mammas lägenhet var nerkladdad med
banna, grädde, glass och chockladsås.
hahah oj det finns så mycket roligt.
Hon är så fruktansvärt söt också,
tänk att man kan vara avundsjuk på sin syrras utseende.



Iallafall så kom jag i tid till skolan imorse,
fick prata med min mentor också.
Om jag är sjuk, försenad eller borta en enda gång mer får jag inte följa med till Spanien.
Det va faktiskt många som fick varningar om det?
Aja, iallafall så är jag hemma ensam nu!!
Men snart kommer familjen hem ( dennis är en av familjen så han är inräknad )
Då slipper jag känna mig som mrs lonley.





Kommentarer
Postat av: emilia

kan du inte visa lite mer bilder på din lillasyster?:)

2010-02-11 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0