Finns de någonting bättre?

Har precis tagit en varm dusch ensam *snyft*.
Nej men ibland är de skönt att duscha ensam,
för jag duschar alltid i de varmaste så att de bränns på kroppen,
medans dennis är en vekling och duschar i kallt?
Men jag älskar han ändå.

Men iallafall haha så har jag bytt sängkläder,
och finns de något härligare än att vara ny duschad och lägga sig i en nybäddad säng?
Skulle inte tro det va.
Och eftersom att jag sover ensam har jag på mig en av älskos t-shirts,
som jag har sprutat hans parfym på.
Då känns de iallafall som en liten del utav han är här.
Men jag lär ju ändå ligga och frysa eller inte kunna sova alls?

Imorgon blir det iallafall att kliva upp tidigt,
för ska sjunga för brorsan.
Sen ska jag troligtvis till skolan, eller läkaren.
Men sedan blir de tårtkalas, wii haha.

Men sussa så gott nu änglar ♥




Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: tack desamma! :D

2010-02-10 @ 22:13:12
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0