Elise ryan klänning till salu

Åhhh har upptäckt någonting hemskt.
Ni vet min rosa elise ryan klänning som jag hade på balen?
Mina boobies har blivit förstora för den,
så jag kan inte ha bandslös bh under och även fast jag inte har det,
ser det ut som jag tryckt ihop dom hur mycket som helst.
Så kan man ju inte ha det!!
Så mamma kom med ideen att jag skulle sälja den,
den kostade ju ändå 1000 kr och är bara använd en gång,
som oanvänd.
Om någon är intresserad är de bara att maila till : [email protected]
Den som kommer med högtsbjudande får den,
men den säljs inte för lägre än 400.
Storleken är xs plus att jag sytt upp den lite.





Då innan sommaren satt den mycket bättre:



Kommentarer
Postat av: juliet

Men Emma daaaa .. Haru gått o gjort silikon tuttar? :O:D hahahah

2010-02-17 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0