Distansgymnasium?

Det är verkligen rörigt med gymnasium just nu,
jag vill byat till distans men samtidigt vill jag inte byta.
För er som inte vet går jag i Atletica Gymnasiet, idrotts och äventyrsgymnasiet,
det är faktiskt bra inte bara för att man åker till spanien varje år och äter ute,
men gillar mina klass och det är inga läxor osv.
Har aldrig pluggat till ett prov och ändå har jag Mvg i dom avslutade kurserna.

Men jag känner att det vore otroligt skönt och plugga när jag vill på dygnet,
och jag koncentrerar mig bättre utan när massa är runt omkring mig.
Därför har jag börjat mailat med en distans skola där man gör allting hemifrån.

En annan sak jag också funderar på är att ta ett sabbatsår och jobba i ett år,
eller hoppa av och börja jobba och sedan gå i en kurs för make up store.

Åhhh vad jobbiga val . . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje går du nu :D ? skönt det skulle vara att plugga hemma! :o

2010-02-05 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0