Då blir det skola snart då

Tog en sovmorgon för att slippa provet,
men sov verkligen inte bra inatt.

Tydligen så skrek jag imorse när jag drömde så både sis och juha kom in
och undra vad som hände?
Jag kan verkligen göra konstiga saker i sömnen.

Kom ihåg när jag en natt hade gått och satt mig på mamis nattduksbord,
först lagt lampan och allt på henne,
sen dragit av mig kläderna och satt mig där.
Mami- Vad gör du emma?
jag- jag ska kissa.
Mami- emma skärp dig gå och lägg dig igen.
Jag- Men jag ska ju kissa.
Sen väckte hon mig och berätta allt.

Haha aja, men nu blir de bortsning av tänderna . . .
Sedan skola, till min underbara klass,
sen mötta älsklingen, hem till han,
sedan träning . . .




Kommentarer
Postat av: juliet

Jag dog på riktigt av garv näru sa att du satt på din mammas natduksbord xD

2010-02-02 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0