besviken?

Idag efter skolan åkte jag hem,
så hämtade mamma upp mig så åkte vi till syrrans skola och hämtade henne.
Sedan åkte vi och fikade och kolla runt.
Jätte trevligt de är inte ofta vi tre umgås,
men nästa fredag ska vi åka och shoppa också.

Efter vi va klara åkte vi förbi donken också,
jaaa vet vi är tjockisar men vem fan bryr sig?
Sen åkte vi och lämnade Jossan så skulle jag få träffa theo en stund.
Ute på gården va maximus ( schäffer hunden ),
åhh vad han blev glad när han såg mig,
saknar verkligen hundarna.
Men iallafall så fick jag aldrig se Theo!!!!
För kärringen där som inte har en enda skruv på rätt plats,
släppte inte ut honom?

Är skit frustrerad, gör man så?
Snacka om att vilja sära på syskonen.
Visst har jag väl inte träffat han på ett tag,
men jag har ju inte kunnat göra något?
Jag kan ju inte bara klampa in där och ta honom precis.
Jag har inte ens fått mina saker som va i mitt rum där,
men dom är väl slängda!


Men när han blir stor ska ja berätta allt.


Så saknade <3


Kommentarer
Postat av: emma

fy detta gör ont att läsa!

tids nog kommer hon falla det gör alltid dom onda ;)

2010-02-19 @ 01:42:56
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: maria

Jag Gråter när jag läser det här, tycker så synd om dig.Men ELAKHET straffar sig själv i slutändan.Hon kommer va den som förlorar mest,Hon är på god väg redan. kram på dig.

2010-02-21 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0