Vad har jag gjort idag då?

Fick skjuts hem till älsklingen,
och jag var skit sugen på att vara ute.
Men sen mös vi och jag blev fett trött och somnade "typ".
Sen gick vi till Centrum och möte alex, leon och valle.
Och jag köpte godis, men imorgon börjar mitt nyttiga liv!!
Helt ärligt så känner jag mig skit tjock!!
det är fett jobbigt, så ska börja på min egna diet nu!
Iallafall så sprka en liten snorunge mig på smalbenet haha.
sedan åkte vi till Skärholmen för grabbarna skulle köpa binglottor.
och jag tog bussen hem och gick i regnet!?!
Sen när jag kommer hem ljuger mamma för mig:

Jag: Vad har ni gjort idag då?
Juha: Bara ätit massa gott.
Jag: Okej vadå?
Juha- Glass mm. och kina mat!
Jag: VAA OCH NI KÖPTE INTE KINAMAT TILL MIG?
Mamma: Vaa vi åt inte alls kina mat?
Juha: Det gjorde vi ju visst, kolla i soperna?
Mamma: Var du tvungen att säga det,
nu måste ju hon åka och handla det?

Världen går under om jag inte får kina mat när dom äter det haha.
Iallafall så lagar mamma lasagne åt mig nu, mums.
Jag ÄLSKAR min mammas mat.
Skriver när jag har ätit
och kollat på en random film med Juha.
Kisses . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0