Snacka inte bullshit om folk du inte känner

Ärsåååååå SUR!
Att folk aldrig lär sig,
snacka inte skit om folk man inte känner!
Har lust att aa tänker inte säga det.
Emma, du har vuxit ifrån det där nu,
starta inte bråk som är onödigt.
Dom förtjänar inte din och uppmärksamhet.
Så nu försvann min ilska lite, jag brann där!
Iallafall så skulle jag hem till linnea,
men det blev inte så,
så ska ut och springa med Linus nu istället.
Har börjat komma igång med mitt mer hälsosamma liv nu.
Frukost:-
Lunch: Räksallad.
Mellanmål: Ett rött äpple.
Middag?.
Aja, skriver när jag kommer in igen.


Kommentarer
Postat av: Moa

sv; jaha, nästan som jag då :)

jag går jensen södra, handel & administration. duvet Danni, jag går i hennes paralellklass:p

2009-09-16 @ 16:44:08
URL: http://moaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0