Ska man hjälpa eller ska man inte?

Igår när vi skulle åka till Sätra.
Va det ett tjejegäng på tre tjejer på tunnelbane stationen.
Man märkte dirket att alla var fulla,
och den ena tjejn låg på bänken och grät och spydde?
Och jag kände att jag bara ville gå fram och hjälpa till?
Det kunde ju ha vart en vän eller kanske min syster som låg där?
Då skulle jag ha velat att någon hjälpte henne.
Tyvär så hjälpte jag inte och jag har fan lite skuldkänslor över det.
Hoppas de gick bra iallafall.
Tyckler synd om alla dom som har nollning nu.


Drick med måtta ;) Tills man inte är helt bäng.
jag vet att de kan vara svårt,
men sen när man ligger där och mår skit är de fan inte värt det.
Dagen efter ångrar man ju det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0