Shyst familj

Här går jag runt med chocklad runt hela munnen,
och dom säger inte ett smack!
Dåligt stil.
Ska iallafall kolla på tv resten av kvällen nu.
Sova så gott.



Update:

Åhh nu måste jag springa ut också!!!!
Juha- Emma, snälla kan du springa ut och låsa garage portarna.
Jag- Och vad får jag för det? Taskiga kommentarer hela tiden?
Juha- Okej jag kan försöka vara extra snäll?
Jag- Och det lär ju hända?
Juha- ja?
Jag- okej, bara för att jag är såå snäll och ska få allt jag önskar mig i julklapp.


Kommentarer
Postat av: Moa

sv; ja jag tycker om skolan jätte mycket, går så fort när man har halvdagar och så, hur trivs du då? :)

2009-09-16 @ 21:33:48
URL: http://moaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0