Onsdag, onsdag, bara en enkel onsdag!

Vaknade först av att älsklingen skulle åka till jobbet,
sen sov jag kvar och vaknade igen av Johannas sms.
"Vart är du ?"
Sen efter en stunds sms:ande så kom vi fram till,
att hon var i centrum och hade missförstått tiden vi skulle mötas,
så jag klädde på mig snabbt och gick till henne.
Sen mötte vi upp jenen och julia och gick tsm till stadshuset!!
Efter en timme ville jag att stockholm skulle gå i graven med sitt jävla stadhus.
Iallafall så fick vi åka därifrån tillslut . . .
Åkte och åt, mumma.
Sen hade vi två lektioner och slutade.
Vi tjejer kom också fram till att vi ska åka till Magaluf sommar 10,
och massa andra.
Måste bara ta mig igenom det här året först . . .

Jag & den här byggnaden går helt enkelt inte ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0