haha

Ska överaska älsklingen med något på lördag,
så jag började söka på google . . .

Förslag andra hade skrivit i ett forum:


*Laga samt ät god mat, sup er fulla (inte för fulla) och sedan har ni hejdlöst sex hela natten.

*Jag och min pojke sitter och spelar de flesta dagarna,
 han på en dator och jag på en annan,
eller en på dator och en med psp eller ds alternativt en
 på ds och en på psp liggandes i sängen.

 *Åka till museum någon gång.

*gå på bio, grönalund, skansen, shoppa, fika, gå på kosmonova,
 tekniska museét etc.

*Ta henne i 2:an som omväxling?

*Laga mat ihop, slappa framför tv'n, sov alternativt knulla och sov sen.

Seriöst? allt går FET bort!
fett tråkiga förslag . . .
Har ni några BRA förslag? Något annorlunda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0