Gårdagen

Först skulle jag kolla om jag fått mina pengar,
men hade inte fått allt?
ska ringa och kolla om något är fel.
Sen efter skolan åkte jag och shoppade och väntade på manda i fyra timmar!?!
Blev fett sur . . .
Iallafall så handlade jag lite:
smink- 700 kr.
Väska- ca 300 kr.
Skor- 200 kr.
Underkläder- 350 kr.
Jacka- 300 kr.
Dricka- 300 kr.
Scarf till mamma- 129 kr.
Aa det kändes inte bra när jag kom hem,
men Juha var snäll och gav mig pengar.
Tack :)
Frågade om han ville bli av med mig,
nej det ville han inte.
Sen stressade jag hem och duschade och fixade mig.
Sen åkte jag till sätra och mötte upp älsklingen, alex & johanna.
Så åkte vi in till stan och åt,
de var faktiskt skit gott.
Det var på mongolian barbeque vi åt.
Sedan skulle vi gå på bio men det fanns inga platser!!
Så vi rörde oss tillbaka,
och sen gick jag och bejbi hem till han,
och sen hemligt hemligt hemligt haha . . . .
och jag somnade sen . . .
Sedan imorse åkte jag hem för jag skulle färga mamis hår.
Känner mig helt färdig¨,
men ska börja fixa mig för kvällen snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0