bara för att ja har tråkigt

Idag blir det en hemma/myskväll,
mår inte så bra och har ont i ögonen.
Plus att jag är seeg som sjutton.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta mjukisar, suprmantröja och en vit kofta.
Vad använder du just nu för skor: Har på mig svarta strumpor just nu?
Favoritfärg på kläder: ROSA, svart, vit, brunt och allt annat.

Senaste person som
Sov i din säng:
Gurra.
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: mig själv?
Du gick på bio med: Joakim.
Du gick på stan med: vet inte?
Skällde på dig: Tandläkaren!

Senaste
Låt du hörde:
Promise- Ciara.
Film du såg: En shopaholics bekännelser.
Mat du åt: En pizza.
Kram: Linus
Puss: Dennis.
Fest: Kommer inte ihåg?
Känslan: "Jag vill hugga av mig huvudet "
Ilska: När mamma och juha hade glömt bort och fråga om jag ville ha mat idag?
Resa: Malta resan i somras.
Glädje: När jag vaknade upp bredvid världens underbaraste pojkvän.
Dröm: för en vecka sen kanske?
Drömde att jag fick barn med dennis och att han hittade mig död,
och han hängde bebisen och sen sig själv?
Boken du läste: Våran lilla hemlighet . .
Personen du träffade: Mami & Juha
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: dennis.
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit?
Gången du var utomhus: Idag!
Gången du sov: I natt (kväll, morse)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj ett tag sen . . .
Saken du köpte:
En pizza haha.

Om dig

Namn: Emma
Ålder: 16
Smeknamn: -
Syskon: En lilesyster och två små halv bröder.
Den ena hos mamma och den andre hos pappa.Sysselsättning: Olika?
Bra egenskaper: Hm, glad för de mesta.
Dåliga egenskaper: Blir lätt irro.
Linje/klass: Äventyr/Tursim/Handel
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön/Blåa
Skostorlek: 37.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0