A day in schooll ( felstavning )







Bilderna får tala för sig själva mouhahah . . .

Skoldagen var okey . . .
Lunchen var också okey . . .
En helt okej skoldag helt enkelt.
Köpte godis, like always.
Nej imorgon börjar min diet, nu blir det strikt.
Sen efter skolan åkte jag direkt och testa mig.
Skrek nästan av lycka när dom sa att jag inte var gravid.
Sedan åkte jag och väntade på älsklingen.
Då kommer en jävla norrman fram till mig och börjar prata.
Han berättade om sin näsa och allt möjligt, jag fick minnen för livet haha.
Sen när dennis kom gick vi hem till honom och bara mös.
Jag gav han en hjärtformad klubba som det stod ! I love you " på.
Eller hur är jag romantisk? Knappast.
Sen tog vi pussfoton,
och börja tjafsa lite också!
Sen rörde jag mig hemåt,
och på tunnelbannan mötte jag på två knäppgökar.
Först pratade dom på som fan,
sen när jag sa att jag prata med min pojkvän blev dom tysta?
Normalt haha.
Åkte hem och skulle ut och träna,
men fastnade här framför datan istället.
Tar igen det imorgon.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0