Veckans lista



1. Härmapor
Helt seriöst blir man verkligen irriterad på folk som härmar en i bloggen.
Jag ser ju direkt vilka som tar ideer och kopierar mina inlägg,
jag tycker bara det är tråkigt att dom är så jävla fantasilösa att dom
inte kan komma på eget jävla wannabes.

2. Vintern
Man märker att vintern är här nu, eller snarare sen hösten.
Och jag hatar verkligen vintern,
man blir deprimerad, man fryser och allt är bara dåligt!
Men idag fick dennis mig att inse att de faktiskt finns positiva saker,
det är väl ändå vintern som är den mysigaste perioden på året?
Man kollar mycket på film osv
Så tummen upp för denna vinter.

3. Humor↓
Håller ni inte med om att killar har den dåligaste humorn?
Deras skämt kan vara så jävla torra.
Dom borde gå i en kurs och lära sig om vad man får skämta om och
vad som inte är okej att skämta om?

4. Kort hår↑
Jag hittar ingenting negativt med att ha kort hår förutom att
man inte riktigt kan ha alla frisyrer.
Men det är såå skönt!
Förutom om att man känenr sig som en skalle-per i duschen.

5. Nadalicous . . .
Idag finns det ingen femma!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Det är strålande, hur är det själv? :D

2009-10-11 @ 22:21:19
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0