My weeekend in my own words

Lördags:
Älsklingen möte mig efter jobbet och jag var skit sliten.
Åkte hem & duschade och fixade mig osv.
Sen åkte vi hem till honom.
Hm, sen gick vi hem till leo där alex va,
sen kom johanna.
Sen somnade jag? snaaark.
Sen väckte dennis mig när vi skulle gå.
Jag är verkligen identisk med trötter,
jag är trött exakt hela tiden!

Söndags:
Vaknade runt halv ett.
Vi gick upp,
dennis tvingade i mig frukost och sen kebab!
vi låg bara och myste mest sen drog jag hemåt.
Hade så jävla ont i magen att jag bara ville rycka ut tarmarna!
Jag hatar magar, helt seriöst.
Dom gör ingen nytta, dom ger en bara smärta.


Ingen kan ju påstå att klänningen är ful?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0