Min urkassa onsdag

I skolan gick vi igenom grottvandring?
Och jag höll på att tuppa av när hon berätta.
1. Det är spindlar i hela grottan.
2. Det är så trångt att man ska krypa.
3. Vi måste ha hjälm!!
4. Vi ska mötas sju på morgonen?
5. Vi ska gå flera km.
Jag vet en som kommer att vara "sjuk"

Sedan efter skolan åkte jag hem och packade.
Så åkte jag och mötte Amanda ( dennis syster ),
och vi pratade en stund.
Sen gick jag och mötte bejbi.
Och vi började typ bråka direkt.
Igår var det värsta någonsin alltså!
Från klockan sju till klockan 00.00 pratade vi knappt med varandra.
Nej, de var defintivt inte bra igår.






Kommentarer
Postat av: anonym

jag har läst din blogg sen du började och du har alltid sagt att du är stolt över dig själv och nu svälter du? vad tänker du med

2009-10-22 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0