Min söndag

Jag och bejbi klev upp runt ett,
somnade om efter att jag klev upp runt tio.
Sen åkte mamma och köpte donken och hyrde kenny starfighter.
Så vi satt med små grabbsen och kollade på filmen.
Fan vad jag älskar den, hans ord.
Sen fixade vi oss och åkte till sätra.
Först skulle vi spela binglotto med dom andra,
men nej så blev de inte,
sen skulle vi hyra film,
men så blev de inte heller.
Utan eftersom att det var vår 2 månadsdag hade vi det mysigt.
Älsklingen köpte mat och så köpte vi glass och annat.
Sen gick vi hem till han och bara hade det mysigt,
tills vi skulle sova . . .
För först häller han lite vatten på mig men jag sket i det.
Sen när vi skulle sova kände jag hur min hand tog tag i
vatten glaset och bara hällde över honom.
Sen gick han och hämta ett nytt glas och hällde över mig!
Så det slutade med att vi båda fick en varsin kall dusch . . .
Men sen va vi tvugna att byta lakan och allt,
då var de inte lika kul.
Iallafall så var skoldagen okej,
jag va bara allmänt trög och trött.
Fast det får man väl vara ibland? eller?

Folk kan ju fan inte förvänta sig att jag ska vara
en duracellkanin hela dagen varje dag!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0