Min helg i ord

Fredag:
Åkte och köpte massa godsaker,
godis, cheese balls, läsk, chocklad foundu?
Sen hade jag och älsklingen bara fredadgsmys.
Vi badade med tända ljus och matade varandra med den där chokladen?
Det va faktiskt romatiskt.
Sen låg vi och kollade på massa filmer och somnade
i varandars varma famnar.

Lördag:
Vaknade någon gång,
sen åkte jag och fikade med Johanna. W.
Sen gick vi runt i butiker och kollade,
köpte faktiskt två par örhängen.
Sen åkte vi tillbaka och jag mötte dennis.
Och vi båda blev skit irriterade,
för en STOR ska blev förstört.
All min planering brann upp!!
Sen åkte vi runt halv tio på kvällen till Skärholmen
för att handla.
Vi köpte mango och sen bestämde vi oss för att göra egna subway mackor.
Jag tyckte inte om dom!!
Och jag la mig på marken inne på coop?
Jag var verkligen skit irriterad,
sen sa dennis att jag provocerar honom när han är sur,
så att han blir ännu surare.
Så på vägen hem.

Jag- är du sur?
D- Ja.
Jag- Okej . . . Men jag ska hålla käften så att jag inte provocerar dig!
D- Nu gjorde du ju det!


Haha men vi hade det mys iallafall.

Söndag:
Vaknade, like always.
Jag åkte till skärrir för att handla lite
och älsklingen och valle följde med.
Köpte iallafall manikyrset, hårfärg och nagelfil.
Sen åkte jag hem . . .
Och hade egen tid för mig själv.
Såååå skönt.

Kom & tänka på en sak,
är de såhär det blir när man har pojkvän?
Man slutar dricka och festa och förlorar kontakten med vännerna.
Istället väljer man att bara va med den killen man älskar
och bara njuta av den tiden man myser och är varandra nära.
Jag vet inte vad jag vill komma fram med detta,
men känner ni igen det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0