Min fredag

Åkte till skärholmen och mötte älsklingen,
sen gick vi hem till alex där johanna och massa andra va.
Sen gick jag och dennis hem till han och mös,
han sov en stund . . .
Sen köpte han pizza och godis till oss.
Så vi åt och sedan gick vi på fest hemma hos Hampus.
Hände inget speciellt,
men jag spydde igenom näsan!
Det äckligaste jag någonsin gjort,
luktar fortfarande spya i min kära nos!
Vi drog iallafall hem till älsklingen efter ett tag
och kollade på film osv.
Sen hände lite saker *hemligt*
så mötte upp bvänn och så . .. .
men till slut gick vi och la oss.
Sen nu är jag hemma och ska fixa mig,
för ska åka in till stan och äta på resturang with my boyfriend,
med ett annat par också.
Haha pardejt?
Ne men nu måste jag börja fixa mig,
kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0