Min dag

Igår åkte jag till skolan,
sen åkte jag in till stan med några för vi skulle till en sexbutik haha.
Det är hemligt vad vi skulle göra där mouhaha.
Sen kom älsklingen och mötte mig så åkte vi hem till honom.
Vi segade och mös sen gick vi ut och träffa massa andra.
Ni skulle ha sätt mig jag såg ut som en fucking hiphoppare haha.
Ingenting speciellt hände,
vi körde "burken" som när man va liten och jag räddade alla haha.
Sen gick jag till centrum med en skit snäll tjej som har världens finaste namn också,
Gissa vilket? Jo emma .

Sen idag hade vi skolfoto och min mentor/ sv lärare dampa ur på mig.
Hm . . . . sen slutade jag runt ett för de är massa ändringar,
och jag åkte hem och gick ut och sprang och nu måste jag plugga!
Jippi, vad glad jag blev helt plötsligt, NOT´!
Men mitt hjärta kommer sen,
då blir jag faktiskt glad på riktigt.


och nej? vi är inte grisiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0