jag kan verkligen inte sova länge!

Vaknade och började tugga godis,
så nu är älsklingen lite sur på mig.
Han tycker inte om när jag smackar i hans öron på morgonen.
Iallafall så hade jag en bra lördag.
Dennis kom hit och vi va med små ungarna,
eller dom satt och spela Fifa och jag tyckte de va dö trist!
Sedan gick han och jag i regnet och handlade godis mm.
Möte på inger o jocke som såg mig senast när jag typ va sex år?
Så vi stod och prata en stund.
Sen gick vi hem i regnet igen,
jag fick mig verkligen en dusch.
Sen gick vi hem och mös tills mamma kom,
för då hjälpte vi till med maten.
Efter så mös vi igen kollade på film och bara pratade.
Det blev en mysig lördags hemmakväll iaf.
Hoppas ni hade en bra lördag?



Ska gå och hoppa lite på honom nu . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0